DumpStats voor captain 420

1,582 +1767 -185

Kudos

#28906 (Top 9.0449%)

Kudos/dag 0.38
Kudos/reaguursel 8.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 287
Minste kudos op 1 reaguursel -21

176

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 13.8
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 12-02-2015
Eerste reactie op 12-02-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-25 11:44:38 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
@Veedrijver101 | 25-06-26 | 10:59: ga jij gezellig met hem mee dan?
de B06 die daar hangt houd in dat je voorang moet verlenen ondanks dat je groen licht hebt.
daarbij staat er duidelijk nog een onderbord voor de halve tamme die niet begrijpen waarom je voorrang moet verlenen.

0 kudos 2026-06-25 11:40:36 op Mensenvlees in je McWappie
wel fijn dat hun zelfreflectie op orde is... ze weten inderdaad niet veel.

0 kudos 2026-06-25 10:36:55 op Marktplaats krent te kakken zetten
@mr.Cam | 25-06-26 | 10:16: niet helemaal correct beste vriend, de enige overeenkomsten volgens de wet die schriftelijk moeten zijn :
- Koop van een woning
- Arbeidsvoorwaarden
- Huurcontracten

daarnaast staat er in het onderschrift dat beste man via facebook contact heeft opgenomen dat houd in dat ergens de voorwaarden staan wat rechtsgeldig is, zeker als het vanuit een bedrijf naar klant verhaal is.

5 kudos 2026-06-23 08:41:31 op Donkere dagen voor HalperNL
geen leeftijd's restricties... achja dat is logisch ook natuurlijk je wilt je doelgroep niet afscrhikken.

0 kudos 2026-06-16 07:15:05 op Scooter bijna aangereden
@Richard-NL | 15-06-26 | 23:13: stil staan is niet parkeren...

4 kudos 2026-06-11 14:11:25 op Helemaal klaar mee
@Creatieloos | 11-06-26 | 14:04: @kursten is nog te jong en hier vragen ze niet om leeftijd.

-7 kudos 2026-05-21 15:39:51 op Beste koop
die hardnekkige vlekken schijnen ook goed zichtbaar te worden met een blacklight.

4 kudos 2026-05-21 15:28:25 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
als het probleem door (merendeel) immigranten word veroorzaakt en je zou deze mensen weren is er dan nog steeds spraak van een onveilige situatie? Naar mijn idee gaan deze twee problemen hand in hand.

-3 kudos 2025-03-05 13:07:38 op Carnavalsknokkertjes in de trein
@Feddd | 05-03-25 | 13:02: hahaha als dit mensen van boven de rivieren waren hadden die niet zulke mooie kleurtjes in hun kledij, nee een onesie is afdoende voor hen die boven de rivier leven alaaaaaf.

47 kudos 2025-01-29 15:32:30 op Aagh mijn been
@KneeGrowpleesgo | 29-01-25 | 15:26: had die maar in de auto moeten blijven zitten ipv de held uithangen op een plek die daar niet voor bestemd is.

-1 kudos 2025-01-24 14:10:02 op Je afmetingen kennen van je auto
in België zou je gelijk hebben, hier in Nederland is het zo dat het bord geld voor het vak dat voor het bord ligt.

-4 kudos 2024-10-23 09:56:17 op Aanrijding scooter
hoe kan je voorrang verlenen op een plek waar je als automobilist juist voorrang hebt, hiermee verkeerd signaal afgeven aan de scooter rijder die overigens ook niet goed opgesteld staat, en word aangereden door een auto die zich waant in een normale situatie waar die voorrang had gekregen.
MAND

-21 kudos 2024-10-23 09:54:26 op Aanrijding scooter
scooter meneer staat verkeerd opgesteld sterker nog scooter meneer had hier helemaal geen voorrang zie haaientanden.

11 kudos 2024-07-16 12:43:17 op Er klinkt iets in de verte
toevallig had ik laatst exact een soort gelijk geval.. bedrijf heeft gewoon netjes schade betaald.

13 kudos 2024-06-24 16:34:58 op Tanken zonder betalen
aan dat bijna crop topje te zien heeft beste man in kwestie ook gewoon niet genoeg centjes... niet een reden om dan te pikken natuurlijk. iemand een kenteken ?

-1 kudos 2023-10-19 11:04:55 op De dixi-mixer
grabbelton voor grote kinderen

1 kudos 2023-10-16 14:58:43 op BAM, Confetti in je bek!
@vargatron | 16-10-2023 | 13:45: wil wel is zien hoe jij reageert als dat ding tegen je kop aanschiet. :)

3 kudos 2023-10-16 13:42:19 op BAM, Confetti in je bek!
play stupid games, win stupid prizes. gaat goed tot die rubberen dop in iemands oog komt dan zijn de confetti kannonen ook gelijk gecanceld..

-4 kudos 2023-09-25 15:35:41 op Geld koop je geen rijskills van
ik had heel eerlijk niet verwacht dat hij de auto ging raken, had eerder op een paal of boom gerekend.

-4 kudos 2023-08-23 15:11:53 op Luchtige meid
net te lang rokje, wel heel leuk!

2 kudos 2023-08-23 14:10:04 op Dumperdt educatief
wel gedateerd tegenwoordig hebben we blijkbaar veel meer dan alleen jij, hij en zij... nu snappen die uitgesproken mensen nog steeds niet of zij nou d, t of dt moeten gebruiken.

19 kudos 2023-08-23 14:04:21 op Waar ben ik?
de ergste nachtmerrie van iedere skateboarder

2 kudos 2023-08-23 13:09:08 op Zwarte ballen?
tis wel dik te zien dat die van dropballen en kaneelstokjes houdt.

3 kudos 2023-08-22 14:10:49 op Oeps, geknoeid
die 15 seconden krijg ik niet meer terug...

2 kudos 2023-08-21 08:59:21 op Duurt lang, zo'n verkeerslicht
toch wel mooi dat jij er direct vanuit gaat dat de filmer ook het voertuig bestuurt. ik kan het er niet uit opmaken. knap dat jij dat wel kan...

120 kudos 2023-08-02 14:46:59 op Man bijt pride-demonstranten
als IEDEREEN word geaccepteerd bij de LGBTQ gemeenschap waarom word de normale Hetero persoon dan uitgesloten van deze speciale gemeenschap..